صاحبان مشاغل‌خانگی محصولات خود را بصورت الکترونیکی عرضه کنند

نخستین جلسه کمیته تخصصی مشاغل خانگی در راستای هماهنگی فرآیند جذب تسهیلات در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، اولین جلسه کمیته تخصصی مشاغل خانگی با حضور بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اعضای کمیته تخصصی برگزار شد.

رحیم زاده، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه‌ها و بانک‌های عامل در مورد جذب ۱۰۳ درصدی اعتبارات سال گذشته به ارتباط و تعامل مطلوب بین دستگاه‌ها و بانک‌های عامل تاکید کرد.

وی در این جلسه با اشاره به عرضه الکترونیکی محصولات مشاغل خانگی گفت: صاحبان مجوزهای مشاغل خانگی می‌توانند از طریق سامانه عرضه الکترونیکی محصولات (enamad.ir ) محصولات خود را بصورت الکترونیکی عرضه و به فروش برسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اشتغال‌زایی بودن نوع تسهیلات مشاغل خانگی افزود: در انتخاب و گزینش طرح‌های متقاضیان حتما دقت لازم به‌عمل آمده و طرح‌های‌ پشتیبان حتما و الزاما در جلسات کمیته تخصصی مطرح شود.

در ادامه این جلسه درباره اولویت طرح‌های پشتیبان، ساماندهی طرح‌های دستگاه‌های اجرایی در قالب شرکت تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی و احصاء رشته‌های جدید در زمره مشاغل خانگی و همچنین فرآیند صدور مجوز برای طرح های پشتیبان و مستقل، بحث و گفتگو و تصمیمات لازم برای صدور کارت مجوز طرح های پشتیبان گرفته شد.

کد خبر: 60748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =