ساخت ۲۵۰۰ مسکن برای جامعه هدف بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساخت ۲۵۰۰ مسکن برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، صبح امروز آئین افتتاحیه بازارچه دائمی پارسامان برای فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل بهزیستی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم بیان کرد: نرخ بیکاری استان ۷.۳ درصد است که پایین تر از نرخ متوسط کشوری است و برای نخستین بار در استان محقق شده است.

وی افزود: این تصور که هر کس معلول باشد نمی‌تواند در جامعه کاری انجام بدهد، اشتباه است، بسیاری از معلولان ما با اندیشه، فکر و هنرشان در جامعه اثرگذار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از جامعه معلولان و اشتغال آنها تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های دولتی، سرمایه‌گذاران و خیرانی که در راستای حمایت از معلولان گام بر می‌دارند را به طور جدی حمایت کنند. همچنین در زمینه اشتغال معلولان، ادارات دولتی و بانک‌ها نیز باید همکاری جدی داشته باشند.

هفت هزار شغل در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود

احمدزاده از سفر هیات دولت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در سفر هیات دولت پروژه‌های بزرگی همچون پالایشگاه، پتروشیمی و منطقه گازی در استان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسند که با این پروژه‌ها و صنایع وابسته به آنها هفت هزار شغل در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد برای ورود سرمایه‌گذاران در همه حوزه‌ها مهیا است. در رابطه با کارهای خیر این‌چنینی نیز باید همه همکاری کنند و افراد متمکن در استان نیز به سمت کارهای خیر برای توانمندسازی جامعه نیازمند گام بردارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدارش با سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور، افزود: قرار است علاوه بر ساخت ۲۵۰۰ مسکن برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد اقدامات دیگری برای رفع مسکن این قشر از جامعه انجام بدهند.

بازارچه دائمی پارسامان جهت فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی با مشارکت یکی از خیران راه‌اندازی شد.

کد خبر: 60766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =