تامین نیروی انسانی صنایع استان بوشهر از دانشگاه فنی و حرفه‌ای

مدیرکل حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: با توجه به تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، نیاز است که از این نیروها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، هادی اعتصامیان، در بازدید از دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان با بیان این مطلب گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی در بخش تربیت تکنسین و نیروی متخصص، نقش مهمی در رفع مشکل اشتغال کشور و استان بوشهر دارد به همین دلیل پشتیبانی از این مرکز آموزشی از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آمایش منطقه جنوب استان در راستای توسعه رشته‌ها و آموزش‌های مهارتی به منظور رفع نیاز و تامین نیروی مورد نیاز صنایع موجود یک کار اساسی به شمار می‌رود.

مشاور و مدیر کل حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: مسئولیت‌سازی باید در فرهنگ مسئولان دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای نهادینه و از مسئولان خواسته شود آورده برای تعالی دانشکده‌ها داشته باشند.

اعتصامیان با بیان اینکه، دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان با مشکلات زیادی مواجه است که پشتیبانی استانی را می‌طلبد افزود: کمبود نیروی انسانی از مهمترین مشکلات دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان به شمار می‌رود و کاهش کیفیت انجام فعالیت‌ها را به دنبال دارد.

مشاور و مدیر کل حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به نقش خیران در توسعه دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان ادامه داد: این دانشکده برای توسعه، نیازمند حضور و حمایت خیرانی برای سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به وجود صنایع نفت و گاز در جنوب استان بوشهر گفت: مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر در راستای توسعه دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادها برای رفع مشکلات موجود کمک بگیرند تا دانشجویان آن دانشکده از مزایای آموزشی، فرهنگی و دانشجویی بهره‌مند شوند.

کد خبر: 60767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =