بازدید وزیر کار از شرکت کارا الکترونیک مبنا

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت کارا الکترونیک مبنا در شهرک صنعتی عباس‌آباد شهرستان پاکدشت بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عصر امروز، چهارشنبه ۱۰ خردادماه، وزیر کار با حضور در شرکت کارا الکترونیک مبنا شهرستان پاکدشت ضمن بازدید از خط تولید این شرکت، از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت و مسائل، روند تولید و توسعه این واحد تولیدی را مورد بررسی قرار داد.

مرتضوی با حضور در بخش‌های مختلف و خط تولید این شرکت با کارگران و کارکنان آن از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

شرکت کارا الکترونیک مبنا، تولیدکننده انواع مدار چاپی(PCB) شامل مدار چاپی یک‌لایه، مدار چاپی دولایه، مدار چاپی متالیزه، مدار چاپی آلومینیوم و مدار چاپی چندلایه است که با ارائه خدمات مونتاژ مطابق با نیازمندی‌های مشتریان در شهرک صنعتی عباس‌آباد و در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع واقع شده است. دو سالن تولید این شرکت دارای ۲۰۰۰ مترمربع فضای تولید می‌باشند که برای تولید محصولاتی متناسب با به مدرن‌ترین ماشین‌آلات مجهز شده‌اند.

حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای سرافراز شهرستان پاکدشت، بازدید از مجموعه فرهنگی‌ورزشی کارگران و تقدیر از کارفرمایان و کارگران نمونه این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه مرتضوی به پاکدشت است.

کد خبر: 60768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =