به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، روز ۲۸ اردیبهشت ماه بمناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با حضور مهدی نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان و معاونین ( خدمات درمانی و پشتیبانی و توسعه مدیریت ) مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده کارشناسان و رابطین روابط عمومی و ارتباطات در سالن ویدئو کنفرانس مدیریت درمان استان برگزار شد.
در این مراسم نیک سیرت با تبریک و تهنیت روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از خدمات و تلاشهای کارکنان این حوزه و با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در آگاهی و روشنگری افکار عمومی گفت: با اخبار درست و به موقع از دستاوردهای سازمان، اعتماد افزایی، امید آفرینی و همراهی جامعه به ویژه بیمه شدگان سازمان با توسعه و پیشرفت خدمات افزایش می یابد.
وی در ادامه کارکنان حوزه ارتباطات مردمی را خط مقدم ارتباط با مردم برای نشان دادن کارآمدی و تلاش کارکنان سازمان دانست و افزود: کارکنان این حوزه با آگاهی از مشکلات و درخواست های مردمی از طریق نظرسنجی های بعمل آمده، در جهت بهبود روند خدمات رسانی تلاش می کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت در برخی شهرستانها، پاسخگوئی تلفنی به درخواستهای مردمی و ملاقاتهای هفتگی مدیر درمان با مردم و بیمهشدگان گفت: این اقدامات در جریان سالهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ باعث افزایش رضایت مندی مردم از ارائه خدمات درمانی از مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان شده است.
در پایان این مراسم مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدیه از خدمات و تلاش های ارزنده کارشناسان و رابطین روابط عمومی و ارتباطات تجلیل بعمل آورد.
نظر شما