حرکت سازمان تامین اجتماعی به سوی پویایی و ارائه خدمات غیرحضوری

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان از حرکت این سازمان به سوی پویایی، چابکی و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری در آینده‌ نزدیک خبر داد و گفت: اصلاح فرایندها و ساختارهای سازمانی از جمله اهداف اصلی این برنامه تحول‌آفرین است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد خیاطی در این باره گفت: ۲۰ طرح تحولی در دستور کار تامین اجتماعی قرار گرفته است که با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح‌ها، سازمان تامین اجتماعی به یک نهاد بسیار متفاوت از امروز تبدیل خواهد شد.

وی به اهمیت هوشمندسازی خدمات اشاره کرد و افزود: در ۱۳ مورد از ۲۰ طرح تحولی، تحول دیجیتالی مد نظر قرار گرفته که این امر نشان می‌دهد که سازمان تأمین اجتماعی در تلاش است تا دسترسی بیمه‌شدگان و بازنشستگان به خدمات سازمان را تسهیل کند.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح‌ها، بیمه متمرکز و یکپارچه‌سازی شعب بیمه‌ای است، گفت: این طرح به سازمان کمک خواهد کرد تا داده‌ها به صورت متمرکز ذخیره شوند؛ این امر برای مدیریت و تصمیم‌گیری‌های سریع‌تر و بهینه‌تر ضروری است.

وی با اشاره به طرح «خدمات بیمه‌ای فضای کسب و کار»، بیان کرد: این طرح بدون هزینه اضافی برای سازمان، می‌تواند رضایت مخاطبان و شرکای اجتماعی را افزایش دهد و با ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری، نقش مهمی در تسهیل امور بیمه‌ای خواهد داشت.

خیاطی به لزوم «سازماندهی بیمه‌ای کسب‌وکارهای نوین» اشاره کرد و افزود: با توجه به گسترش مشاغل نوین، نیازمند ضوابط و بخشنامه‌های جدید در حوزه بیمه‌ای هستیم که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱.۵ میلیون نفر در این حوزه فاقد بیمه اجتماعی باشند؛ این طرح می‌تواند خدمات بیمه‌ای جدیدی را برای آنها فراهم کند.

کد خبر: 80939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =