به گزارش آتیهآنلاین به نقل از پایگاه خبری خط گیلان، محسن علی جمشیدینژاد با اشاره به اینکه ایجاد رضایتمندی در سرلوحه اهداف این سازمان قرار دارد گفت: در حال حاضر و همسو با اهداف تحولی تامین اجتماعی در مسیر خدمت رسانی، طرح آماربرداری کارگاهی با همکاری کارگزاری رسمی در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: در این طرح کارشناسان سازمان علاوه بر اهداف تعیین شده به منظور تکمیل بانکهای اطلاعاتی و صیانت از حقوق کارفرمایان و بیمه شدگان، با حضور در محل کسب و کار شهروندان نسبت به انجام مشاورههای بیمهای و آگاه کردن آنها از قوانین و مقررات و تکالیف و حقوق اقدام میکنند.
سرپرست تأمین اجتماعی لاهیجان ادامه داد: در مسیر دستیابی به چشم انداز سازمانی جهت تحقق کارآمدی، پویایی و پاسخگویی به ذینفعان تلاش داریم تا با اعتمادسازی مضاعف و تلطیف ارتباطات، شکاف ایجاد شده در برخی حوزه ها را مرتفع و مردم را بیشتر با تامین اجتماعی و کارکردها و آثار آن آشنا کنیم.
وی با تاکید بر اینکه بیش از ۸۶ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش این سازمان قرار دارند بیان کرد: ۳۴ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۲۵۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود این گروه هدف را تشکیل میدهند.
جمشیدی نژاد با اشاره به جایگاه تامین اجتماعی لاهیجان به عنوان یکی از واحدهای تابعه بزرگ استان، از پرداخت بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان انواع مستمری ( با لحاظ لیست تنظمیی مستمری خردادماه ) و ۱۷ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامت و کمک هزینه ها در سه ماهه نخست سالجاری خبر داده و گفت: این رقم بیانگر رشد ۵۰ درصدی هزینه های تعهداتی مشتمل بر افزایش سالانه و اعمال متناسب سازی است.
در حال حاضر بیش از ۸۴۰۰ نفر بازنشسته بیشترین سهم در جمعیت مستمری بگیران تحت پوشش شعبه لاهیجان را دارا هستند.
نظر شما