پاسخگویی مدیرکل تامین اجتماعی کردستان به تماس‌های مردمی در سامانه "سامد"

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ در مرکز ارتباطات مردمی استانداری (سامانه سامد) به درخواست‌ها و سوالات بیمه‌ای مردم پاسخ می دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان، در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق اهداف دولت در زمینه حقوق شهروندی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کردستان پاسخ‌گوی شهروندان خواهد بود.

بر این اساس، صلاح قریشی، مدیرکل تأمین اجتماعی کردستان، روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۴ از ساعت ۹:۳۰ صبح، به‌صورت مستقیم از طریق تماس با شماره ۱۱۱، پاسخ‌گوی سوالات بیمه‌ای همشهریان در خصوص مسائل مرتبط با تأمین اجتماعی خواهد بود.

این اقدام با هدف تقویت تعامل دولت و مردم، رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات بیمه‌شدگان و ایجاد فرصت برابر برای ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

کد خبر: 81762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =