به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، وحید انتظاری با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای ارتقای سطح پاسخگویی، تسهیل در پیگیری شکایات احتمالی و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات دستگاههای اجرایی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه «فواد» بهعنوان مرکز دریافت و رسیدگی آنی به شکایات شهروندان از نحوه ارائه خدمات نظام اداری طراحی شده بیان کرد: شهروندان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۸، مشکلات، انتقادات یا پیشنهادات خود را مطرح کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ و نتیجه رسیدگی را دریافت کنند.
انتظاری همچنین تأکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین برای اطلاعرسانی این طرح، از ظرفیتهای متنوعی همچون فضای مجازی، نصب بنر و رسانههای رسمی بهره گرفته تا همه مخاطبان از این امکان مهم مطلع شوند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اجرای طرحهایی مانند فواد را گامی مؤثر در جهت شفافسازی، تکریم اربابرجوع و بهبود فرآیندهای پاسخگویی در دستگاههای خدماترسان دانست.
نظر شما