دیدار مدیرکل بهزیستی قم با سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

مدیرکل بهزیستی استان قم با سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قم، در جریان این دیدار صادق میرئی، مدیرکل بهزیستی استان قم ضمن تبریک انتصاب محمد جواد شاکر آرانی، به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گزارشی از وضعیت آمار و اعتبارات بهزیستی، خدمات بهزیستی به جامعه هدف، کاستی ها و کمبودها، بایدها و ضرورت‌ها جهت ارائه خدمات بهتر و... ارائه و بیان کرد: با عنایت به شناخت دکتر شاکر از مجموعه بهزیستی و خدمات این نهاد تخصصی اجتماعی انتظار داریم در زمان مدیریت شما در حوزه اعتبارات پرسنلی، مددجوئی و عمرانی شاهد ارتقاء و رشد جایگاه بهزیستی استان باشیم.

شاکر آرانی هم ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند پرسنل خدوم بهزیستی به جامعه هدف با اشاره به ویژگی‌های استان قم و مشکلات ۲۵ ساله استان در زمینه اعتبارات گفت: استان قم از نظر جمعیت و تراکم دانش‌آموزی و تمام شاخص‌های جمعیتی در جایگاه ۲۰ کشور قرار دارد اما در کل سنوات استان شدن قم، جایگاه اعتباری استان در بین سایر استان‌ها ۳۱ بوده که باید با پیگیری‌های مستمر این نقصان را جبران کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به وضعیت نامناسب اعتباری بهزیستی و انتظارت استان و مرکز از این سازمان خوستار ارائه گزارشی مقایسه‌ای از وضعیت و جایگاه بهزیستی قم با سایر استان‌ها، آمار جامعه هدف ، اعتبارات ملی و... شد تا با همفکری در جهت بهبود وضعیت اعتباری بهزیستی چاره‌اندیشی شود.

کد خبر: 66929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =