تسویه بیش از ۴۴ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی قم

مدیر درمان تامین اجتماعی قم از پرداخت بیش از ۴۴ میلیارد تومان از مطالبات طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان قبل از پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان در ماه رمضان و همچنین تجلیل از همراهی و همکاری آنان در زمینه ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان، گفت: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم بیش از ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی را تسویه کنیم، درچند روز آینده نیز بیش از ۴۴ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز خواهد شد.

وی افزود: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

در استان قم بیش از ۸۰۰ مرکز درمانی و پاراکلینیک با تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند و به بیش از ۸۴۰ هزار بیمه شده خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر: 69297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =