نشست آموزشی تخصصی اشخاص ورشکسته و شرکت‌های منحله مازندران

نشست آموزشی تخصصی اشخاص ورشکسته و شرکت‌های منحله مازندران ازسوی اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران، حسن فلاح، مدیرکل تامین اجتماعی استان در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم گویی گزارشی از اهم عملکرد اداره حقوقی اداره کل طی سال گذشته ارائه کرد.

وی ضمن اعلام لزوم حمایت از شرکت‌ها در جهت تحقق رشد تولید مورد عنایت مقام معظم رهبری، افزود: در صورت اعلام ورشکستگی شرکت‌ها باید مسائل حقوقی با دقت و حساسیت بالایی مورد ارزیابی قرار بگیرند تا حقی از کسی تضییع نشود.

فلاح بیان کرد: نگاه سازمان تامین اجتماعی کمک به شرکت‌ها برای ادامه فعالیت و رشد تولید و ایجاد اشتغال بیشتر برای کارگران است و در این راستا در چهارچوب قانون هر مسیری که میسر باشد طی خواهیم کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اهمیت بیمه‌های اجتماعی گفت: اینکه یک فرد بیمه باشد و از مزایای آن برخوردار شود، اطمینان و امنیت بیشتری را در زندگی شغلی و اجتماعی و آینده خود احساس خواهد کرد، انگیزه‌ و روحیه مضاعفی خواهد یافت و در نتیجه بهره‌وری افزایش می‌یابد.

این نشست با حضور دکتر نوابی، مدیرکل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضائیه، امیریان، معاون قضایی و امور ورشکستگی قوه قضائیه، فلاح، معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی مازندران، اسدی، معاون اداره دیوان و نظارت اداره کل حقوقی سازمان، عابدی، معاون امور اجرائیات و بازرسی اداره کل وصول حق بیمه و مهمانانی از ستاد مرکزی سازمان و معاونین اداره کل تأمین اجتماعی مازندران و روسای شعب استان برگزار شد.

کد خبر: 70535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =