برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان

آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی شفا با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان، معاونین، رؤسای ادارات ستاد و کارکنان بیمارستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، در این جلسه محمد کاظم امیدیان، مدیر درمان استان با قدردانی از تلاش‌های دکتر عباس نصیری، سرپرست سابق بیمارستان شفا سمنان در مدت مسئولیت گفت: کادرسازی مناسب و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی مراکز عامل موفقیت در راهبری یک مجموعه است.

وی با تبریک به دکتر میرآخورلو به‌عنوان سرپرست جدید بیمارستان و آرزوی موفقیت برای وی بیان کرد: استفاده از تجربیات و نظرات و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری کارکنان در امور سازمانی، سطح توانمندی مدیران را در اجرای برنامه‌ها بسیار افزایش می‌دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان پاسخگویی مناسب به حجم بالای خدمت‌رسانی در مراکز درمانی را نیازمند همدلی کارکنان عنوان کرد و افزود: با اتحاد و همدلی و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان شاهد پیشرفت روزافزون در برنامه‌ها و دستیابی مطلوب به اهداف بود.

در ادامه جلسه نیز دامون گرجی، مدیر بیمارستان در صحبت‌هایی به نمایندگی از تمامی کادر بیمارستان از زحمات و تلاش‌های دکتر نصیری قدردانی کرد.

در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر و هدیه مدیر درمان استان و همچنین هدیه‌ای از طرف همکاران بیمارستان از زحمات نصیری قدردانی و حکم مسئولیت میرآخورلو به وی ابلاغ شد.

کد خبر: 70845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =