پیام هیأت ‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک گفت و تاکید کرد فردای روشن ایران اسلامی با تلاش‌های مجاهدانه فرزندان این مرز و بوم، فراهم خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام نوروزی هیأت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی به این شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ؛ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ؛

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ؛ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

طبیعت با "بهار" طراوت می‌یابد و معنویت با "ماه مبارک رمضان" به اوج می‌رسد. حلول سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با نهم رمضان‌المبارک سال ۱۴۴۵ هجری قمری (مطابق با تقویم ایران)، به نوروز امسال رنگ و بویی الهی و قرآنی بخشیده است و همزمان با زایش دوباره طبیعت و ضیافت‌الله، روح و جان انسان‌ها صیقل می‌یابد و با غبارروبی از خانه و کاشانه درون، به حریم قدسی خداوندی نزدیکتر می‌شود.

با اغتنام فرصت، فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهور، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مردم شریف ایران بالاخص مستمری‌بگیران عزیز، بیمه‌شدگان ارجمند و کارفرمایان گرامی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

سال ۱۴۰۲ را در شرایطی پشت سر گذاردیم که با توکل بر خداوند منان، چشم به راه روشن فردا دوخته‌ایم که با تلاش‌های مجاهدانه فرزندان این مرز و بوم، فراهم خواهد شد.

در آستانه سالی دیگر از سال‌های عمر پربرکت انقلاب اسلامی؛ هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی بسیار خرسند است تا اعلام کند با کوشش بی‌دریغ مدیران و کارکنان خدوم سازمان متبوع و همسو با مجموعه دولت مردمی، این توفیق را داشته تا همگام با هدف‌های ترسیم شده در برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاست‌های تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشاپیش با برنامه هفتم توسعه کشور گام برداشته و در مواردی به موفقیت‌های درخشانی نیز دست یافته است تا آنجا که بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات متنوع و بیست‌گانه سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند و در کنار فعالیت‌های گسترده بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی، خدمات متنوع و گسترده‌ای را بصورت غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می‌نماید، به گونه‌ای که این سازمان در زمره دستگاه‌های پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور، قرار گرفته است.

هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی می‌داند نظام تأمین‌اجتماعی هر کشور، ضامن نشاط اجتماعی، رشد و توسعه اقتصادی آن کشور به شمار می آید و از این رو همواره کوشیده است تا با تصویب موضوعات مختلف از جمله برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان تامین اجتماعی، سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان به شرکت‌های تحت پوشش برای افزایش نرخ بازدهی و سرمایه‌گذاری، بهره‌گیری از درآمدهای ناشی از سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری‌های جدید بمنظور پوشش تعهدات قانونی سازمان، دستیابی به تامین‌اجتماعی هوشمند و زیرساختهای مناسب، افزایش کمی و کیفی خدمات، تلاش افزونتر برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی بازنشستگان، مستمری بگیران و... و. ، این سازمان را بیش از گذشته در مسیر تحقق عدالت اجتماعی که والاترین و ارزشمندترین آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، قرار دهد و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد ورزید.

بدون تردید، دستاوردهای حاصله محقق نمی شد مگر به همت اقدامات صادقانه همکاران تلاشگر و خدوم سازمان تامین‌اجتماعی که شایسته تقدیر و تکریم فراوان می‌باشد، لیکن بدیهی است تحقق اهداف غایی سازمان متبوع و برنامه‌های بلند مدت پیش‌بینی شده از سوی هیئت‌مدیره سازمان، نیازمند کار، تلاش مضاعف و مستمر این عزیزان در مجموعه عظیم تامین‌اجتماعی است.

در آستانه حلول سال ۱۴۰۳، بار دیگر فرصت را مغتنم شمرده و این ایام مبارک را به تمامی ذی‌نفعان و کارکنان خدوم سازمان تامین‌اجتماعی، تبریک و تهنیت عرض نموده و دست تمامی همراهان همیشگی را به گرمی می‌فشاریم و از درگاه ایزد منان مسألت داریم ما را در وظیفه ای که در راه تحقق هدفهای انسانی و اسلامی تامین اجتماعی می‌باشد و بر عهده ما نهاده شده، بیش از گذشته یاری رسانند. (انشاءا...)

"والسلام"

کد خبر: 69203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =