تولید ۱۵ قلم دارو به صورت انحصاری توسط شرکت کاسپین تامین

مدیرعامل شرکت کاسپین تامین از تولید ۱۵ قلم دارو به صورت انحصاری توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، روزبه رسولی، با بیان اینکه کاسپین تامین در سال ۱۳۷۵ رسماً مورد بهره برداری قرار گرفت گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده آمپول کشور بوده و رتبه نخست این محصول را داراست و طی سال گذشته نیز توانسته سهم خود را از بازار به بیش از ۳۰ درصد برساند .

وی همچنین از وجود ۱۳۰ پروانه دارویی در این شرکت خبر داده و افزود: ۱۵ قلم دارو به صورت انحصاری در کشور توسط این شرکت تولید می‌شود.

مدیرعامل کاسپین تامین با تاکید بر تعهد و مسئولیت اجتماعی شرکت گفت: بسیاری از تولیدات داروهایی سود اقتصادی ندارد ولی برای حوزه درمان کلیدی و مهم هستند.

رسولی داروهای تخصصی، فوق تخصصی، بیهوشی، قلب و عروق، درد و ضد درد و آنتی بیوتیک‌های عمومی و بیمارستانی را از جمله داروهای تولیدی این شرکت برشمرده و بیان کرد: در حال حاضر به کشورهای افغانستان، عراق، عمان، ازبکستان و در گذشته به اوکراین نیز صادرات دارو داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته جزء سه شرکت اول بورسی در بخش دارویی و صادرات بوده‌ایم افزود: دریافت پروانه برای تولید ۱۰ قلم دارویی جدید از برنامه‌های شرکت در سال جدید است .

شرکت کاسپین تامین از مجموعه واحدهای تولیدی کشور است که تولد آن پس از انقلاب اسلامی بوده و در سال ۱۳۶۲ در اداره شرکت‌ها در تهران به ثبت رسیده و در اواسط دهه ۷۰ توسط متخصصان ایرانی راه‌اندازی شد.

این شرکت وابسته به هلدینگ دارویی تیپیکو و متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) است.

کد خبر: 70536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =