تقدیر مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان از روسا و پرسنل ارتباطات مردمی و روابط عمومی

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از روسا و پرسنل روابط عمومی این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، مرتضی حاجی کاظمی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان، به همراه ابراهیم طبالی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و جمعی از روسای ادارات اداره کل، با حضور در اداره‌های ارتباطات مردمی و روابط عمومی، این روز را به روسای و کارکنان این ادارات تبریک گفتند.

حاجی کاظمی در این دیدار ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند کارکنان این دو اداره در اطلاع رسانی دقیق و به موقع از فعالیت‌ها و خدمات سازمان به جامعه هدف و همچنین انعکاس شایسته اقدامات سازمان به مخاطبان قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در دنیای امروز، بیان کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه، نقشی کلیدی در ارتقای اعتماد عمومی، جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های سازمان و در نهایت، تحقق اهداف و رسالت آن ایفا می‌کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر ضرورت انسجام و همدلی در مجموعه این سازمان، گفت: با همدلی و کار درست کردن و با تلاش بیشتر باید در تبیین و نشان دادن چهره سازمان به مخاطبین تلاش و با توجه به شان بالای سازمان تأمین اجتماعی از خدشه وارد شدن به این سازمان جلوگیری کنیم.

وی همچنین بر لزوم استفاده از ابزارها و روش‌های نوین در اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبان تاکید کرد و گفت: امروزه با گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، باید از این ابزارها برای اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق به مخاطبان و همچنین پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های آنان استفاده کنیم.

در این دیدار، ابراهیم طبالی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نیز به اهمیت و نقش روابط عمومی در سازمان اشاره کرد و از کارکنان این دو اداره خواست تا با تعهد و تلاش بیشتر، برای تحقق اهداف و رسالت سازمان گام بردارند.

کد خبر: 70822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =