بازدید مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از شعبه رودان

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان به همراه کارشناسان حوزه مدیریت با حضور در شهرستان رودان با همکاران در این شعبه دیدار کرد و در جریان نحوه خدمات‌رسانی به مراجعان قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، عباس اکبری طی این بازدید در گفتگو با همکاران، ارائه خدمات مطابق با استانداردهای سازمانی را مورد بررسی قرار داد. وی در جمع همکاران با تاکید بر خدمات دهی سریع و مطلوب به مردم و مراجعه کنندگان، ارائه خدمات بهینه، سریع و مناسب را از اهداف سازمان تامین اجتماعی نام برد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان با تشکیل جلسه ارزیابی با ریاست و کارشناسان شعبه رودان روند اقدامات شعبه در جهت ارائه خدمات در بخش‌های بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و وصول مطالبات، که ضامن ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران است را بررسی کرد و با اشاره به گزارش کارشناسان استان، دستورات لازم را در جهت رفع موانع کار صادر کرد.

اکبری و هیات همراه همچنین با حضور در کارگاه تولیدی محصولات کشاورزی بهار پردیس که تولیدکننده و صادرکننده صیفی‌جات است، از فعالیت‌های مختلف این کارگاه دیدن کردند.

وی در جریان این بازدید ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بازرگانان و تولیدکنندگانی که زیرمجموعه بخش‌های بزرگ دولتی نیستند و با مشارکت مردمی اداره می‌شوند و به ویژه کارگاه‌هایی که مانند این کارگاه به فعالیت‌های صادراتی مشغول هستند، گفت: توسعه تجارت خارجی و به ویژه صادرات از عوامل موثر در توسعه اقتصادی کشورها از جمله ایران محسوب می‌شود که می‌تواند علاوه بر رشد اقتصادی، موجب افزایش توان رقابت‌پذیری کشور در عرصه‌های بین المللی شود.

اکبری حمایت از این گونه شرکت‌ها در سالی که توسط مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است را از وظایف همه دستگاه‌ها دانست و افزود: اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان آمادگی دارد با کمک کارشناسان این اداره کل ارائه مشاوره و خدمات بیمه‌ای را برای سهولت در فعالیت‌های تولیدی این کارگاه ها انجام دهد.

وی بیان کرد: توجه به امر تولید و مشارکت مردم توسط رهبری، باعث عزم و اراده ملی در مجموعه دولت و مردم برای توسعه صادرات غیرنفتی و در نتیجه توسعه اقتصادی کشور بوده و فرصت بسیار مناسبی است تا از تلاش‌های ستودنی صنعتگران، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و مردان و زنانی که عزت و اقتدار ایران اسلامی را در سنگر جهاد اقتصادی، سرلوحه امور خویش قرار داده اند، قدردانی کنیم.

عسکری، مدیر تولید شرکت بهار پردیس نیز گفت: این کارخانه با اشتغالزایی برای ۱۲۸ نفر از مردم منطقه در قالب چندین گلخانه و کارگاه آماده‌سازی، در زمینه تولید محصولات کشاورزی با تمرکز بر انواع فلفل دلمه‌ای، بادمجان و سایر صیفی‌جات فعالیت دارد.

وی افزود: عمده تولیدات این کارگاه به کشورهای روسیه، آلمان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌شوند.

کد خبر: 70876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =