تجلیل مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان از کودک نمازگزار ابهری

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان در شورای اقامه نماز با اهداء لوح و گل از کودک نمازگزار ابهری تجلیل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی زنجان، امیر عباس جراحی علمداری، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان، در جلسه شورای اقامه نماز که با حضور اعضا و جمعی از فعالان خادمان نمازی برگزار شد،از طاها بیاتی، کودک خردسال ابهری که در زمان بستری در بیمارستان با وجود بیماری در محل نمازخانه بیمارستان شهید سلیمانی به اقامه نماز پرداخته بود با اهداء گل و لوح تجلیل کرد.

جراحی با تشکر از اولیاء این کودک مومن گفت: تعلیم و آموزش نماز از جمله وظایفی است که بر ذمه والدین نهاده شده است. وظیفه‌ای مهم که دنیا و آخرت فرزندان را تحت الشعاع قرار می‌دهد. خانواده به عنوان پایگاه اصلی تربیت فرزندان و اعتلای جامعه، مقر اصلی آموزش فضائل و دوری از رذائل است.

وی افزود: برای تربیت فرزندانی صالح، موظفیم نام و یاد خدا و روح معنویت را در محیط خانواده برپا داریم و برای تحقق این امر، چه ابزاری بهتر از نماز، آشنایی و علاقمند کردن فرزندان به نماز فریضه‌ای است که آینده‌ای مطلوب در خانواده‌ای صالح و سالم را برای فرزندان رقم خواهد زد.

در ادامه اولیاء کودک نماز گزار ابهری از توجه ویژه مدیر درمان زنجان به امر نماز تشکر کردند و طی طریق در مسیر الهی را افتخاری برای خود برشمردند.

طاها بیاتی، نمازگزار خردسال ابهری که چندی پیش در بیمارستان شهید سلیمانی ابهر بستری بود، با وجود آنژیوکت در دستش، نماز می‌خواند و این امر توسط روابط عمومی مرکز مستند و در کانال اطلاع‌رسانی مدیریت درمان منتشر شد.

کد خبر: 66897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =