ثبت همزمان کدملی بیمار و شماره پیگیری جهت رویت نسخ الکترونیک از ابتدای بهمن ۱۴۰۲

سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان از ثبت همزمان کد ملی بیمار و شماره پیگیری جهت رویت نسخ الکترونیک از ابتدای بهمن ماه ۱۴۰۲ در سامانه سازمان تامین‌اجتماعی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، محمد مهدی زهرابی با بیان اینکه از ابتدای بهمن ماه ۱۴۰۲ ثبت همزمان کدملی بیمار و شماره پیگیری جهت رویت نسخ الکترونیک در داروخانه‌ها، آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری، فیزیوتراپی و سایر مراکز پاراکلینیک در سامانه سازمان تامین‌اجتماعی الزامی خواهد بود گفت: بیمه‌شدگان هنگام مراجعه به این مراکز حتما باید کارت شناسایی معتبر و کدرهگیری به همراه داشته باشند.

وی افزود: درمراکز فیزیوتراپی و دیالیز علاوه بردرج توام کدملی و شماره رهگیری، ثبت کد ارسالی به شماره تلفن همراه بیمار (OTP)، جهت ثبت جلسات نیز ضروری است.

سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همچین اضافه کرد: بیمه‌شدگان با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir نسبت به ثبت شماره همراه و فعالسازی پیامک اقدام کنند تا علاوه بر سهولت دسترسی به خدمات ارائه شده و امکان پیگیری خدمات، دچار مشکلات بعدی در این باره نشوند.

وی بیان کرد :این اقدام موجب کاهش سوء استفاده احتمالی از کدملی بیماران خواهد شد و منافع آن بی‌شک برای تمامی بیمه ‌شدگان خواهد بود.

نسخ تجویزی قبل از بهمن ماه سال‌جاری، نیازی به ثبت اجباری شماره پیگیری ندارند.

کد خبر: 67319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =