کسب رتبه نخست کشوری اداره روابط عمومی تامین‌اجتماعی قم

اداره روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قم در ارزیابی عملکرد ادارات کل استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، رییس اداره روابط عمومی این اداره کل با اعلام این خبر، گفت: این ارزیابی هر سه ماه یکبار با هدف بررسی عملکرد ادارات کل استان‌های سازمان تامین اجتماعی بر اساس شاخص‌های اعلام شده برگزار می شود.

محمد تلخابی افزود: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی در بخش‌های مختلف، اداره روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قم در شاخص‌های فعالیت‌های تبیینی، پاسخگویی و تعامل با رسانه‌ها، تولید محتوای خبری و دیجیتال، به روزرسانی پایگاه خبری، فعالیت در فضای مجازی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در مناسبت‌های مذهبی و همچنین ملی با کسب ۱۰۰ امتیاز کامل اعلام شده توانست عنوان نخست را در بین ۳۱ استان و ۳۳ ادارات کل استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی به دست آورد.

وی بیان کرد: اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و اداره حراست اداره کل تامین‌اجتماعی استان قم هم در ارزیابی عملکرد سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ با کسب امتیاز کامل ۱۰۰ در شاخص‌های تخصصی خود توانست رتبه نخست را در بین ادارات کل تامین‌اجتماعی استان‌ها از آن خود کند.

اداره کل تامین اجتماعی در استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی خدمات مختلف بیمه ای به مخاطبان ارائه می دهد.

آخرین داده‌های آماری نشان می‌دهد که ۸۴۳ هزار و ۲۵۹ نفر در قم زیرپوشش تامین‌اجتماعی بوده و از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.

هم اکنون این اداره کل ۵۴ خدمت خود را بصورت غیرحضوری و در سامانه es.tamin.ir به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

کد خبر: 67560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =