تجهیز تمام مراکز درمانی تامین اجتماعی قم به دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از تجهیز تمام مراکز درمانی تامین اجتماعی قم به دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: با جذب اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای نصب دو دستگاه جدید رادیولوژی دیجیتال برای نصب در پلی کلینیک بوعلی و دی کلینیک دکتر غرضی، تمامی چهار مرکز درمانی تامین اجتماعی استان قم به دستگاه رادیولوژی دیجیتال مجهز شدند.
داود علیمحمدی اظهار داشت: یکی از برنامه های راهبردی مدیریت درمان استان قم در چند سال گذشته، نصب دستگاه های پیشرفته برای ارتقاء کیفیت خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در چهار مرکز درمانی تابعه مدیریت درمان استان قم از جمله نصب دستگاه های رادیولوژی دیجیتال بوده است که امروز با نصب دو دستگاه جدید در پلی کلینیک بوعلی و دی کلینیک دکتر غرضی، عملا همه مراکز به دستگاههای رادیولوژی جدید مجهیز شدند که این امر در ارتقاء کیفی خدمات و کاهش هزینه ها تاثیر بسیار مطلوبی دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم در ادامه گفت: یکی از برنامه های مهم دیگر در دست اقدام برای بهبود فرایند درمان و استفاده از تجهیزات مدرن در سال جاری خرید دستگاه پکس است که تاثیر بسیار مهمی در تسهیل فرایند تشخیص به موقع و موثر دارد.

وی افزود: امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم از این امکان نیز در مجموعه مدیریت درمان برای درمان با کیفیت تر بهره مند شویم.

کد خبر: 906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =