افتتاح اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: در راستای توسعه مهارت و اشتغالزایی، افتتاح اولین خانه خلاق، نوآور و مهارت کشور و امضای اولین سند پیوست مهارتی در استان کردستان انجام می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی علوی، امروز در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در سنندج برگزار شد، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال به دستور استاندار کردستان کارگروهی تشکیل شده که اداره کل فنی و حرفه‌ای استان عضو اصلی این کارگروه است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد تحقق این شعار باشیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان بیان کرد: در رابطه با دیپلماسی مهارت که در دستور کار قرار گرفته است، در استان کردستان اقدامات مهمی از جمله پیش‌نویس تفاهم‌نامه با دانشگاه پلی‌تکنیک سلیمانیه بسته شده است.

وی اعلام کرد: امروز در راستای توسعه مهارت و اشتغالزایی، اولین خانه خلاق، نوآور و مهارت کشور و امضای اولین سند پیوست مهارتی در استان کردستان انجام و افتتاح می‌شود.

کد خبر: 70268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =