نسخه‌نویسی الکترونیک گامی موثر در ارتقاء سلامت است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: نسخه‌نویسی الکترونیک گامی موثر در ارتقاء سلامت است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی در جلسه ای با ناظران و بازرسان حوزه درمان غیر مستقیم گفت: بازمهندسی تشکیلات سازمان امری اجتناب ناپذیر بوده و دارای منافع زیادی است.

وی تاثیر یکپارچگی سازمان در حوزه‌های مختلف را در توفیق آن موثر دانست و افزود: از آنجایی که بیش از نیمی از بودجه استان در حوزه درمان غیر مستقیم هزینه می‌شود، نقش مهم این واحد آشکار شده و هر بررسی و امضای مجموعه برای سازمان هزینه‌ای در بردارد که این هزینه باید درست و دقیق باشد تا حقوق موسسات طرف قرارداد، بیمهشدگان و سازمان تضییع نشود.

وی ادامه داد: نظارت مستمر همراه با انصاف و وجدان، لازمه کار مجموعه کارکنان درمان غیرمستقیم است.

دکتر نصرتی با تاکید بر اینکه کادر درمان فداکارترین انسانها در شرایط کنونی هستند، افزود: در ارتباط با مخاطبان، شناخت مخاطب بسیار مهم است و معرفی سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور و بخش‌های زیرمجموعه در تعاملات مورد تاکید است.

وی در ادامه به انتظارات سازمان از موسسات طرف قرارداد اشاره کرد و گفت: با عنایت به اینکه تمامی مطالبات این موسسات پرداخت شده و سازمان معوقه ای در این خصوص ندارد، می‌توانیم مطالبات سازمان و انتظارات را بهتر بیان کنیم و در راس این مطالبات سازمانی حرکت به سوی نسخه الکترونیک است که باید پیگیری شود.

در این جلسه دکتر زینلی معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی استان گلستان نیز، گزارشی از وضعیت منابع انسانی، بودجه و ارتباطات فی مابین در حوزه موسسات طرف قرارداد بیان کرد و تاکید کرد که همکاران با فداکاری تمام در حال ارائه خدمت هستند.

کد خبر: 1439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =