سعی مجلس بر تقویت سازمان تامین اجتماعی است

نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌ها با بدهی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی داشتند سبب شد تا این سازمان در گذشته نتواند در قبال مستمری بگیران آنگونه که شایسته است عمل کند ولی سعی مجلس بر تقویت سازمان تامین اجتماعی است.

حسن نوروزی؛ نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان غیردولتی است که توسط ملت به ویژه قشر ضعیف دولت که همان کارگران هستند شکل گرفته است افزود: دولت‌ها با بدهی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی داشتند سبب شد تا این سازمان در گذشته در قبال مستمری بگیران آنگونه که شایسته است نتواند عمل کند.

وی با بیان اینکه سعی مجلس بر تقویت سازمان تامین اجتماعی است ادامه داد: دولت‌ها تا به مشکل یا کمبودی مواجه می‌شوند از منابع و حق و حقوق سازمان تامین اجتماعی برای جبران کمبودها استفاده می‌کنند که این کار غیرشرعی و غیرقانونی است زیرا این حق بازنشستگان است تا بتوانند از حقوق و مزایای سازمان بهره‌مند شوند.

وی در خصوص ادعاهای جنجالی برخی نمایندگان و حتی مسئولین دولتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در چنین روزهایی چالش هایی این چنینی را نمیپسندیم افزود: نمایندگان باید در این روزها که مردم دغدغه‌های زیادی از جمله مشکلات معیشتی، تعطیلی کسب و کارشان به دلیل شیوع ویروس کرونا را دارند از مطرح کردن طرح های چالش برانگیز خودداری کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اخیرا برخی مسائل مطرح شده است که وزیر کشور مورد اتهام قرار گرفته است در این خصوص باید عرض کنم که آقای رحمانی فضلی انسان بسیار شریف و نجیبی است و شاید سکوت ایشان باعث شده که مخالفانشان چنین ادعاهایی داشته باشند.

نوروزی در پایان بیان کرد: وزیر کشور دوست و و برادر ماست و اقدامات بسیار خوبی نیز انجام داده ولی ایشان نباید بار مسئولیت سایر مسئولین را به دوش بکشد.

کد خبر: 14678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =