طرح ۳۰۷۰ گامی جدی در زمینه تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش مراجعه مردم به مراکز تابعه تامین اجتماعی برای دریافت خدمات، باعث کاهش هزینه و اتلاف وقت می شود، گفت: طرح ۳۰۷۰ به عنوان گامی جدی در زمینه تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر غلامرضا منتظری اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف توسعه خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیک، ارتقاء شفافیت و سلامت اداری است که سازمان تامین اجتماعی در این زمینه تلاش های زیادی انجام داده است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰، بیش از ۷۵ درصد مراجعه مردم به شعب را کاهش می‌دهد.
منتظری گفت: توسعه خدمات غیرحضوری همواره از اولویت های سازمان تامین اجتماعی بوده و روند ارتقاء این خدمات به خوبی در حال انجام است.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا نیاز بود که مراجعه حضوری مردم به شعب کاهش داده شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی در این زمینه گام های موثری برداشته و بسیار موفق عمل کرده است.

کد خبر: 1602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =