تکذیب دیدار شهید فخری زاده با مدیرکل آژانس اتمی

 بهروز کمالوندی درباره شایعات مطرح شده از سوی برخی رسانه‌ها و اشخاص در خصوص ملاقات و گفت و گوی شهید فخری‌زاده با مسئولان و بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیان کرد: شهید فخری‌زاده هیچ‌گونه ملاقات و گفت و گویی با مدیرکل سابق، بازرسین و یا مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی نداشته است و ادعاهای مطرح شده در این خصوص فاقد پایه و اساس است.

به گزارش آتیه آنلاین، وی همچنین در پی اظهار نظرهای برخی شخصیت‌ها و رسانه‌ها در خصوص بازرسی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته‌ای ایران اظهار داشت: اصولاً بازرسی‌ها بر اساس مبانی حقوقی پذیرفته شده در توافقات جمهوری اسلامی ایران و آژانس یعنی قواعد پادمانی یا پروتکلی و نه فرا تر از آن انجام می‌شوند و هیچ بازرسی غیر معمولی انجام نشده و نخواهد شد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در ادامه به ابعاد اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: دشمنان در حوزه قدرت سخت و نرم از انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند و با این اقدامات غیر انسانی و وحشیانه در صدد هدف قرار دادن فناوری، دانش و امنیت ایران هستند.

کمالوندی تاکید کرد: صهیونیست‌ها وقتی به این باور رسیدند که مسیر علمی نرم افزارانه پیشرفت و توسعه هسته‌ای ایران را نمی‌توانند متوقف کنند، به اقدامات سخت افزارانه و ترور روی آوردند.

عناصر تروریستی مسلح، جمعه گذشته خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران و از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

تاکنون بسیاری از کشورها از جمله روسیه، ونزوئلا، آفریقای جنوبی، امارات، اردن و ترکیه نیز ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کردند.

کد خبر: 2442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =