کتاب آموزش نماز مخصوص ناشنوایان رونمایی شد

کتاب‌ "آموزش نماز مخصوص ناشنوایان" با موضوع اوقات فراغت، دانش آموزان و خانواده با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مشاور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.

به گزارش آتیه آنلاین از سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این کتاب با هدف گسترش فرهنگ نماز در بین دانش آموزان آسیب دیده شنوایی به سفارش سازمان آموزش و پرورش استثنایی توسط کارشناسان متخصص حوزه علمیه قم به نگارش درآمده است.

در این کتاب آموزش تصویری نماز به زبان اشاره به همراه ترجمه آمده است و ۲ هزار نسخه از آن چاپ شده است که در اختیار تمامی مدارس دانش آموزان با آسیب شنوایی قرار خواهد گرفت.
در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است، خداوند در قرآن می فرماید: ما هر پیامبری را با زبان مردمش فرستادیم که پیام خدا را برای آن ها توضیح دهد. ناشنوایان به خواندن نماز و یاد خدا اهمیت زیادی می دهند اما متاسفاته آموزش کامل و درستی درباره نماز به این عزیزان داده نمی شود و این کتاب مخصوص ناشنوایان نوشته شده است.

در این کتاب جمله های عربی با زبان اشاره ایرانی با کمک دانش آموز ناشنوا سامان آقایی آموزش داده شده است. ترجمه جمله های نماز نیز با زبان اشاره ایرانی با اجرای علیرضا نجف پور آموزش داده شده است.

ناشنوایان می توانند با استفاده از بارکد های کتاب در بخش فهرست بارکد ها فیلم های آموزشی هر بخش را با زبان اشاره نگاه کنند.

کد خبر: 24821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =