نظام پزشکی بازوی توانمند سازمان های بیمه گر در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک است

دکتر حسن شکرالهی رییس سازمان نظام پزشکی با دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان ضمن بررسی وضعیت پیشرفت اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک، موانع و مشکلات مرتبط با این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دیدار دکتر سید مجتبی اکرم ضمن قدردانی از همکاری های ارزشمند سازمان نظام پزشکی سمنان در گسترش طرح نسخه نویسی الکترونیک اظهار داشت: همیاری تمامی نهادهای متولی و مرتبط با امر درمان در اجرای این طرح ملی بسیار مهم و ارزشمند است. وی افزود: تاکنون استقبال خوبی در خصوص ثبت نام و مشارکت پزشکان در طرح نسخه نویسی الکترونیک صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی بعنوان بازوان توانمند سازمانهای بیمه گر نقش مهمی را در گسترش طرح نسخ نویسی الکترونیک ایفا می کنند گفت: این طرح فواید ارزنده ای را برای بیمه شدگان و همچنین مراکز درمانی و تشخیصی در دراز مدت دارد.

دکتر حسن شکرالهی رییس سازمان نظام پزشکی سمنان نیز با بیان اینکه این مجموعه با تمام ظرفیتهای خود در اجرای این طرح مشارکت می کند گفت: استقرار این برنامه زمینه ارتقاء سطح کیفی درمان و همچنین بهره گیری مناسب از اصول علمی را فراهم خواهد ساخت.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا استان سمنان جزء پیشروترین استانها در اجرای نسخه نویسی کامل الکترونیکی باشد اظهار داشت: استان سمنان زیرساختهای خوبی را در حوزه درمان داشته و از این رو باید همکاری و هماهنگی مناسب برای ارائه مطلوب خدمات درمانی صورت پذیرد.

دکتر پیوندی معاون خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان نیز با ارائه آماری از وضعیت فعلی نسخه نویسی الکترونیکی در سطح مراکز طرف قرارداد گفت:سازمان تامین اجتماعی زیرساختهای خوب و به روزی را برای پیاده سازی و اجرای این طرح فراهم کرده است.

گفتنی است مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با انعقاد قرارداد با ۳۵۰ مرکز طرف قرارداد زمینه بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات درمانی در حوزه درمان غیرمستقیم را فراهم کرده است.

کد خبر: 2996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =