کمک ۳.۵ میلیارد ریالی خیران سلامت به بیمارستان شفا سمنان

رئیس بیمارستان شفا سمنان خبر از اهدای بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات درمانی به این بیمارستان از سوی خیران سلامت در سال جاری داد.

دکتر مجید مطلبی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین، افزود: اموال اهدایی با توجه به نیاز بیمارستان و توسط خیران خریداری و در بخش‌های سرپایی و بستری مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: این اقلام شامل چهار دستگاه کمک‌تنفسی بای‌پپ، ۲۰ مانومتر و کپسول اکسیژن، ۳ ویلچر ارتوپدی و دیگر ملزومات پزشکی و درمانی است.

وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی خیران به عنوان یاوران پر توان حوزه سلامت بتوان اقدامات خوب و موثری در زمینه ارائه هرچه بهتر خدمات به بیماران انجام داد.

یادآوری می‌شود؛  بیمارستان شفا سمنان دارای بخش‌های جراحی عمومی، جراحی ارتوپدی، جراحی مغزواعصاب، ارولوژی، گوش‌وحلق‌وبینی، زنان وزایمان، اتاق عمل، داخلی، اطفال و بخش‌های مراقبت ویژه ICU، CCU، NICU، پست CCU و اورژانس است. این مرکز درمانی همچنین دارای پلی‌کلینیک تخصصی، درمانگاه عمومی و دندانپزشکی است و بخش دیالیز، آزمایشگاه، پاتولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی، CT اسکن، داروخانه، فیزیوتراپی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، اکو، تست ورزش، هولتر، ادیومتری و اسپیرومتری از دیگر خدمات این مرکز به شمار می‌رود.

کد خبر: 47315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =