تعادل نسبی در بازار ارز و طلا

در بازار امروز ارز، سکه و طلا شاهد تعادل نسبی  در مقایسه با روز گذشته بودیم و قیمت‌ها در ساعات گذشته تغییر چندانی نداشتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، ایرنا نوشت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش ۱۰هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان فروخته شد و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون  و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم در برابر دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۷۷۵ هزارتومان رسید. انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۵۰ دلار  فروخته شد.

بر اساس این گزارش همچنین هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (شنبه) ۵۰ تومان ارزان‌تر است.

نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی درساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز با کاهش یک هزار و ۱۸۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته به ۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۴۷۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت خرید دلار دربازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۳۹۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۶۳۸ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۳۶۲  تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۶۵۵ تومان اعلام شد.

کد خبر: 5498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =