راه‌اندازی دو دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی از راه‌اندازی دو دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی در بیمارستان ثامن‌الائمه(ع) بجنورد خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی، سعید صدرمنش در حاشیه میز خدمت و ارتباط چهره به چهره با نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان با بیان اینکه درمان تامین‌اجتماعی استان بر روی ریل توسعه است گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال بیمه‌شدگان، دو دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی جدید جهت بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد خریداری و نصب شد.

مدیر درمان خراسان شمالی درباره اختصاص یک دستگاه ام آر آی به تامین‌اجتماعی استان نیز گفت: با توجه به نیاز مبرم بیمه‌شدگان استان به این دستگاه و جهت جلوگیری از مراجعه بیماران به استان‌های مجاور، ضمن پیگیری‌های لازم و مساعدت مدیران ارشد سازمان، یک دستگاه ام آر آی به استان اختصاص یافت که مجوز کمیسیون ماده ۲۰ از وزارت بهداشت دریافت شد و با جانمایی آن در بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) بجنورد، در مرحله تامین اعتبار و خرید آن هستیم. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد استقرار آن و ارائه خدمت به جامعه ۳۷ درصدی تحت پوشش سازمان در استان و همچنین سایر بیماران باشیم.

صدرمنش با اشاره به طرح حمایت سازمان تامین‌اجتماعی از زوج‌های نابارور در راستای افزایش جمعیت گفت: زوج‌های ناباروری که جهت درمان از طریق IVF و IUI به مراکز خصوصی مراجعه می‌کنند می‌توانند با تشکیل پرونده در معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی و بررسی مدارک، هزینه درمان خود را بر اساس تعرفه دولتی دریافت کنند که در همین راستا ۱۰۸ پرونده برای زوج‌های نابارور در استان تشکیل شده است که نسبت به سال گذشته ۸۳ درصد رشد داشته است .

میز خدمت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در حاشیه نماز جمعه بجنورد در مصلی حضرت امام خمینی (ره) با حضور مدیر درمان، معاونین، رؤسای ادارت ستادی و مسئولان بیمارستان استقرار یافت و ضمن پاسخگویی به سؤالات نمازگزاران، در ایستگاه سلامت نیز حدود ۲۵۰ نفر تحت غربالگری فشار خون و قند خون قرار گرفتند.

کد خبر: 60981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =