انجام ۳ هزار عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان در نیمه نخست سال‌جاری

مدیر درمان استان سمنان از انجام ۳ هزار عمل جراحی در شش ماهه ابتدای سالجاری خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد اقزایش داشته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، محمدکاظم امیدیان با اعلام این خبر گفت: در۶ اتاق عمل بیمارستان شفا سمنان بصورت شبانه‌روزی اعمال جراحی سرپائی و بستری در بخش‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و با حضور پزشکان متخصص زنان، ENT ، ارتوپد ، چشم و ... انجام می‌شود.

وی افزود: عمل‌های جراحی مانند آرتروسکوپی، تعویض پروتز، ترمیم ACL، لوزه،چشم، هیسترکتومی، سزارین و ... از جمله این عمل‌ها هستند که بصورت کاملا رایگان برای بیمه‌شدگان اجباری سازمان در تنها بیمارستان تامین‌اجتماعی استان در حال انجام است.

امیدیان با اشاره به دستورالعمل سازمان مبنی بر عدم خرید تجهیزات پزشکی خارجی بیان کرد: به دلیل محدودیت‌های سازمانی، خرید پروتزهای خارجی برای مراکز درمانی ملکی سازمان در کشور ممنوع بوده و این موضوع سبب به‌وجود آمدن نارضایتی بیمه‌شدگان در انجام عمل‌های جراحی تعویض پروتز می‌شود.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان ضمن تاکید بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیمه‌شدگان سازمان گفت: راهبرد مدیریت درمان استان، گسترش تجهیزات و خدمات در تمامی مراکز به‌ویژه در بیمارستان بوده و در این راستا سعی شده است تا حدامکان این موضوع محقق شود تا بتوان خدماتی شایسته بیمه شدگان ارائه کرد.

بیمارستان شفاء سمنان تنها بیمارستان تامین‌اجتماعی در استان بوده که از سال ۱۳۷۳ در حال ارائه خدمات درمانی در بخشهای سرپائی و بستری به بیمه شدگان سازمان است. این بیمارستان در حال حاضر، ۱۲۵ تخت خواب فعال دارد.

کد خبر: 64977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =