ثبت ۲۵۵ میلیون تردد از ۲۴ اسفند

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه به طور میانگین روزانه ۲۵ میلیون تردد در سطح کشور ثبت شده است، گفت: از ۲۴ اسفند تا کنون بیش از ۲۵۵ میلیون تردد در جاده‌های کشور انجام شده که نسبت به سال گذشته کاهش ۵ درصدی داشته است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی روز یکشنبه به میزان تردد در ایام نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: از ۲۴ اسفند تا کنون بیش از ۲۵۵ میلیون تردد در جاده های کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته کاهش ۵ درصدی داشت.

وی این کاهش را ناشی از ماه مبارک رمضان و شرایط نامساعد جوی دانست و افزود: به طور میانگین روزانه ۲۵ میلیون تردد در سطح کشور ثبت شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین با اشاره به هشدار هواشناسی کشور یادآورشد: برای ۲ روز آینده استان های لرستان و خوزستان هشدار سطح قرمز دریافت کرده اند لذا ضروری است کسانی که قصد بازگشت یا سفر به این استان ها را دارند نکات ایمنی و رانندگی مطمئن را رعایت کنند.

سرهنگ شیرانی با توجه به آغاز پیک دوم مسافرت نوروزی از صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در محور تهران - مازندران و کرج مازندران هستیم که به دلیل حجم بالای تردد این محور در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده است.

به گفته وی در مسیر شمال به جنوب از مرزن آباد تا انتهای مسیر تردد تمامی وسائل نقلیه تا اطلاع بعدی و کاهش بار ترافیکی ممنوع است. این در حالی است که طبق آخرین گزارشات میزان تردد کاهش ۵ درصدی داشته است.

کد خبر: 69235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =