افزایش بیماران بستری در سه بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با جوامع کارگری استان و روسا و کارکنان مراکز درمانی تابعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ سالی پر فراز و نشیب بود که شاهد تلاش قابل تقدیر همکاران در قسمت‌های مختلف درمان تامین اجتماعی بودیم افزود: در طول ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۷۳ هزار و ۲۴۳ بیمار در سه بیمارستان ملکی استان بستری شده اند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱.۴ درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد ۴۹ هزار و ۶۵ مورد عمل جراحی در سه بیمارستان داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در این دوره زمانی بیش از ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار مراجعه سرپایی شامل ۴ میلیون و ۶۲۴ هزار مراجعه به پزشکان عمومی، متخصص و فوق‌تخصص و دندانپزشک و ۵ میلیون و ۴۰۶ هزار مراجعه سرپایی به داروخانه و سایر واحدهای پاراکیلینیکی بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال ۱۴۰۱ رشد حدود ۱.۴ درصد داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی با توجه به جمعیت بیمه شده استان را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: انجام بیش از ۳۵۰ عمل جراحی قلب تاکنون در این بیمارستان خدمت بزرگی به افراد تحت پوشش و افزایش امید به زندگی است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۲ میلیارد تومان برای تجهیزات سرمایه‌ای هزینه شده و با خرید ۶ دستگاه آمبولانس جدید ناوگان آمبولانس‌ها نوسازی شد. همچنین دستگاه نورونویگیشن برای بهره‌برداری در اتاق عمل بیمارستان دکتر شریعتی تحویل این بیمارستان شد.

رجالی با بیان اینکه تعداد زیادی از همکاران ما در بخش های مختلف در سال ۱۴۰۲ بازنشسته شدند گفت: دغدغه اصلی ما در سال جاری جذب نیروی انسانی بوده که در حال انجام است.

به گفته دکتر رجالی، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶ پروژه احداثی جدید را آغاز کرده که از این پروژه‌ها درمانگاه‌های پیربکران، فولاد شهر، درچه، بهارستان و پلی کیلینیک شاهین شهر در مرحله تامین و تائید زمین و درمانگاه هرند در مرحله نهایی طراحی است.

در این دیدار روسا و کارکنان مراکز درمانی مراکز به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و تجربیات خود در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

کد خبر: 69295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =