تودیع و معارفه سرپرست تامین اجتماعی شعبه بافت

با صدور حکمی از سوی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان، زهرا قوام زاده به عنوان سرپرست تامین اجتماعی شعبه بافت معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، زهرا قوام زاده را به عنوان سرپرست تامین اجتماعی شعبه بافت منصوب و از زحمات غلامرضا حیدری در زمان تصدی مسئولیت ریاست این شعبه تقدیر کرد.

در جلسه‌ای که به همین مناسبت در فرمانداری شهرستان بافت برگزار شد، فرهاد آراسته، فرماندار شهرستان، از اهمیت خدمات‌رسانی سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و گفت: امیدوارم همان گونه که از رئیس پیشین شعبه رضایت حاصل بوده از رئیس جدید نیز این رضایت‌مندی مردمی حاصل شود.

همچنین شیخ شعاعی ضمن تبریک سال نو، به اهمیت سازمان تامین‌اجتماعی در سیاست‌های ابلاغی نه‌گانه مقام معظم رهبری اشاره‌ای داشت و افزود: امروزه همه مجموعه‌های اجرایی در راستای این ابلاغ و در جهت ایجاد عدالت اجتماعی باید در کنار سازمان تامین‌اجتماعی باشند تا بتوانیم به خوبی خدمت دهنده مردم شریف جامعه باشیم.

در پایان مدیرکل استان ضمن تقدیر از زحمات ریاست پیشین شعبه بافت، حیدری را از نیروهای متعهد و با انگیزه معرفی و بیان کرد: همکاران مجموعه شعبه بافت با همراهی سرپرست جدید این شعبه و با همراهی مقامات و مسئولین شهرستان در راستای خدمت‌گزاری و فرهنگ‌سازی در بین مردم منطقه بیش از پیش تلاش کنند.

غلامرضا حیدری، به عنوان معاون امور بیمه‌ای شعبه سه کرمان منصوب شده است.

کد خبر: 69298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =