افتتاح مرکز مشاوره بهار در شهرستان اسلام‌آبادغرب

با حضور معاون سیاسی-امنیتی فرماندار، رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهری و کارشناسان مربوطه و به مناسبت هفته سلامت روان، مرکز مشاوره بهار در شهرستان اسلام‌آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، حسین صفری، رئیس بهزیستی اسلام‌آبادغرب ضمن خیرمقدم و تبریک هفته سلامت روان بیان کرد: مرکز بهار با هدف دسترسی آحاد جامعه به خدمات اجتماعی و برای جلوگیری از اختلافات حاد خانوادگی و پیشگیری از طلاق به عنوان سومین مرکز مشاوره در شهرستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این مرکز خدماتی از قبیل تقویت مهارت‌های ذهنی، تشخیص و درمان انواع اختلالات، وسواس، اضطراب، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، کودکان و نوجوانان و مشاوره‌های خانوادگی و تحصیلی ارائه می‌شود.

احمدی، معاون فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز ضمن قدردانی از زحمات رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان، عملکرد و خدمات‌رسانی بهزیستی به اقشار نیازمند و تحت حمایت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: افتتاح چنین مراکزی برای حفظ سلامت روان آحاد جامعه مورد نیاز است.

محمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهری این شهرستان تعامل و همکاری مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان در طول سال، در رابطه با برنامه‌های اجرایی از سوی بهداشت و درمان برای جامعه هدف بهزیستی را مثبت ارزیابی کرد.

کد خبر: 70068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =