اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحدهای صنعتی و خدماتی نیشابور

رئیس اداره بهزیستی نیشابور از اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحدهای صنعتی و خدماتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علی صدربا بیان این مطلب افزود: از این تعداد جامعه هدف سازمان به تفکیک ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از بهبودیافتگان در واحدهای صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.

وی گفت: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به سه کارفرما به مبلغ دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ سه میلیارد تومان پرداخت شد.

کد خبر: 70242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =