تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه فنی و حرفه‌ای کردستان با دانشگاه پلی‌تکنیک سلیمانیه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: پیش‌نویس تفاهم‌نامه آموزش مهارتی سازمان فنی و حرفه‌ای استان با دانشگاه پلی‌تکنیک سلیمانیه اقلیم کردستان عراق آماده شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی علوی در افتتاحیه ششمین همایش سراسری مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سنندج، افزود: این پیش‌نویس به منظور ایجاد همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی به امضای مسئولین دو طرف می‌رسد.

وی توجه ویژه به دیپلماسی مهارت را از برنامه‌های مهم استان عنوان و بیان کرد: امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی نخستین خانه خلاق و نوآور و مهارت کشور افتتاح و اولین سند پیوست مهارتی در کردستان امضا می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان با بیان اینکه تصویب اساسنامه آموزش فنی و حرفه‌ای بعد از پنج دهه مهم‌ترین و تاثیرگذارترین اقدامی بود که به همت دولتمردان دولت سیزدهم به وقوع پیوست گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای عضو اصلی کارگروه استانی تحقق شعار سال است و این موضوع بیانگر توجه استاندار کردستان به جایگاه و نقش آموزش فنی و حرفه‌ای است.

ششمین همایش سراسری مدیران ستادی و استانی مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دوشنبه با حضور مدیران در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای والا مقام کردستان در سنندج آغاز شد.

از دیگر برنامه‌های این همایش سه روزه، بازدید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از گروه تولیدی دژپات و کارخانه لاستیک بارز کردستان، بازدید از مرکز آموزش مرکز خواهران سنندج و تشکیل کارگروه توسعه مهارت است.

کد خبر: 70262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =