به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، در این دیدار که روز سهشنبه ۱۱ اردیبهشت حدود ۴ ساعت به طول انجامید، داود سعدزاده مشکلات بیمهای مراجعهکنندگان را شنید و دستورات لازم را صادر کرد.
سعدزاده در حاشیه این میز خدمت ضمن تبریک هفته کار و کارگر بیان کرد: یکی از سیاستهای کلی تامین اجتماعی که مورد تاکید مدیرعامل سازمان هم بوده، این است که مدیران تامین اجتماعی ضمن انجام فعالیتهای خود، در جریان مسائل و مشکلات مخاطبان سازمان نیز قرار گیرند.
وی افزود: تلاش میکنیم میز خدمت برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم هم در اداره کل و هم در شعب تابعه برگزار شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز از موثرترین انواع ارتباطات به شمار می رود گفت: هدف از برپایی این میزهای خدمت، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با خدماترسانی در حوزه بیمهای تامین است.
در این دیدارها کارگران، کارفرمایان و مستمریبگیران به بیان مسائل و مشکلات بیمهای پرداختند.
نظر شما