غرفه «خانواده ما» پذیرای خانواده بزرگ تأمین اجتماعی

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی از ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد که سازمان تأمین اجتماعی در یکی از بزرگترین غرفه‌های این نمایشگاه، میزبان خانواده بزرگ تحت پوشش این سازمان و همه گروه‌های مردمی است.

به گزارش آتیه آنلاین، غرفه «خانواده ما» متعلق به سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه کتاب تهران، بخش‌های مختلفی نظیر پاسخگویی به سئوالات مردم و ذینفعان تأمین اجتماعی، برگزاری نشست‌های تخصصی، خانواده رادیو ما، فراما، رویای ما، غصه ما و تصویرما در حوزه‌های مربوط به جمعیت و خانواده فعالیت دارند.

در مدت فعالیت غرفه سازمان تأمین اجتماعی در جریان نمایشگاه کتاب تهران، کارشناسان بیمه‌ای، پاسخگوی پرسش‌های جامعه ذینفعان و شرکای اجتماعی نظیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران، بیمه‌شدگان گروه‌های مختلف و کارفرمایان هستند.

در زمان ۱۰ روزه برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت نیز، نشست‌های تخصصی مرتبط با حوزه‌های بیمه‌ای تأمین اجتماعی و موضوع جمعیت، فرزندآوری و خانواده در غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌ اجتماعی کشور با پوشش بالغ بر ۴۷ میلیون نفر از گروه‌های مختلف مردمی، نقش حامی و تضمین‌کننده امروز و فردای خانواده ایرانی را در حوزه‌های بیمه، ‌درمان، بازنشستگی و ازکارافتادگی برعهده دارد و بسیاری خدمات و تعهدات کوتاه‌مدت و بلند مدت این سازمان در مسیر زندگی خانواده ایرانی به آنان ارائه می‌شود.

از تمام جامعه بزرگ تحت پوشش تأمین اجتماعی و مردم ایران، دعوت می‌کنیم تا در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب در کنار اعضای «خانواده ما» در سازمان تأمین اجتماعی باشند.

غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین اجتماعی را از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روبروی ورودی ۱۳ و ۱۴ شبستان مصلی امام خمینی (ره) بازدید کنید.

کد خبر: 70519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =