گزارش عملکرد اداره کل فنی مهندسی در حوزه عمرانی سازمان تامین اجتماعی

اداره کل فنی مهندسی در حوزه عمرانی سازمان تامین اجتماعی گزارش عملکرد خود از سال ١٣٩٦ تا سال جاری را منتشر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، در راستای گسترش ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به جامعه بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل فنی مهندسی، به عنوان متولی و نماینده فنی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه ساخت و ساز و توسعه، بر حسن انجام فعالیتهای شرکتهای مجری پروژه های عمرانی تکلیفی سازمان در زمینه مطالعات، طراحی، اجراء، تحویل و نگهداری پروژه های عمرانی تکلیفی در قالب پروژه های اداری و بیمه ای، درمانی، رفاهی و مسکونی و .... حسب مصوبات مراجع عالی سازمان، به لحاظ کمی و کیفی اعمال نظارت می کند. این اداره کل در پروژه‌های تفویضی به استانها نیز به همین شکل عمل کرده و همچنین تخصیص اعتبارات لازم و نظارت بر نحوه تعمیر و نگهداری ساختمانهای ملکی سازمان نیز یکی دیگر از خدمات این اداره کل است.

تنظیم و مبادله موافقتنامه با مجری پروژه‌ها و طرحها به منزله چارچوبی برای تعیین مسیر آینده، جهتگیری‌ها و هدف‌گذاری‌ها، مطالعه و برنامه‌ریزی فعالیتهای مربوط به تدوین ضوابط و استانداردهای ساخت و نگهداری متناسب با شرایط و مقتضیات با حفظ مصالح سازمان و سیر مراحل تصویب از دیگر خدمات این اداره کل است.

این اداره کل به عنوان دبیر شورای عالی فنی و عمرانی سازمان تامین اجتماعی در چارچوب آئین نامه پروژه‌های تکلیفی و ماموریتی، اقدامات لازم را در خصوص نیازسنجی و اخذ مصوبات لازم و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به منظور احداث و توسعه واحدهای درمانی، اداری و رفاهی به عمل می آورد.

الف) پروژه های عمرانی تکلیفی خاتمه یافته و بهره برداری شده سازمان تأمین اجتماعی در پهنه ایران اسلامی طی چهار سال گذشته:

در سال ١٣٩٦ تعداد ١٠ پروژه درمانی جمعا با زیر بنای ۲۷ هزار و ٧٣١ متر مربع و ٤ پروژه رفاهی جمعا با زیر بنای ۱.٣٥٧ متر مربع.

در سال ١٣٩٧ تعداد ١٥ پروژه درمانی جمعا با زیر بنای ٤٢ هزار ٨٦٤ متر مربع، ٥ پروژه بیمه ای جمعا با زیر بنای ٢٣ هزار و ٩٦٩ متر مربع و ٣ پروژه رفاهی جمعا با زیر بنای ٥٨١ متر مربع.

در سال ١٣٩٨ تعداد ١٢ پروژه درمانی جمعا با زیر بنای ٣٥ هزار و ٨٨٥ متر مربع، ٣ پروژه بیمه ای جمعا با زیر بنای ۷ هزار و ٥٥٧ متر مربع و ٢ پروژه رفاهی با زیر بنای ٧٢٨ متر مربع.

در سال ١٣٩٩ تعداد ٤ پروژه درمانی جمعا با زیر بنای ٨ هزار و ٧٥٢ متر مربع، ١ پروژه بیمه ای با زیر بنای ٥١٥ متر مربع و ٣ پروژه رفاهی با زیر بنای ٧٢٧ متر مربع.

ب) پروژه های عمرانی در دست ساخت سازمان تأمین اجتماعی در پهنه ایران اسلامی طی چهار سال گذشته:

در سال ١٣٩٦ در ٤٩ پروژه جمعا با زیر بنای ٢٤٤ هزار و  ٩١٠ متر مربع مجموع اعتبارات به ارزش ۳.۰۰۶.۲۲۹ میلیون ریال هزینه شده است؛ شامل: ٣٩ پروژه درمانی جمعا با زیر بنای ٢٢٣ هزار و ٩١٦ متر مربع، ٨ پروژه بیمه ای جمعا با زیر بنای ١٨٣٦٨ متر مربع و ٢ پروژه رفاهی جمعا با زیر بنای ٢ هزار و ٦٢٦ متر مربع.

در سال ١٣٩٧ در ٤٩ پروژه جمعا با زیر بنای ٢٤٠ هزار و ٤٦٦ متر مربع مجموع اعتبارات به ارزش  ۴.۵۶۴.۵۷۳ میلیون ریال هزینه شده است؛ شامل: ٣٨ پروژه درمانی جمعا با زیر بنای ٢١٩ هزار و ٤٦٧ متر مربع، ٨ پروژه بیمه ای جمعا با زیر بنای ١٧ هزار و ٨٩٠ متر مربع و ٣ پروژه رفاهی جمعا با زیر بنای ۳ هزار و  ١٠٩ متر مربع.

در سال ١٣٩٨ در ٤٢ پروژه جمعا با زیر بنای ٢١٥ هزار و ٥٢٥ متر مربع مجموع اعتبارات به ارزش ۵.۱۰۵.۸۹۷ میلیون ریال هزینه شده است؛ شامل: ٣٥ پروژه درمانی جمعا با زیر بنای ٢٠٣ هزار و ٦٤٣ متر مربع، ٦ پروژه بیمه ای جمعا با زیر بنای ۱۱ هزار و ٢٥٦ متر مربع و ١ پروژه رفاهی با زیر بنای ٦٢٦ متر مربع.

تا پایان دی ماه سال ١٣٩٩ در ٤٠ پروژه جمعا با زیر بنای ٢٠٦ هزار و ٣٣٨ متر مربع مجموع اعتبارات به ارزش ۳.۶۶۱.۷۷۲ میلیون ریال هزینه شده است؛ شامل: ٣٣ پروژه درمانی جمعا با زیر بنای ١٩٦ هزار و ٥٨٢ متر مربع، ٥ پروژه بیمه ای جمعا با زیر بنای ٩ هزار و ١٣٠ متر مربع و ١ پروژه رفاهی با زیر بنای ٦٢٦ متر مربع.

ج) بودجه تعمیرات و نگهداری مراکز ملکی سازمان به تفکیک مراکز بیمه ای و درمانی در سال‌های ١٣٩٦ تا ١٣٩٩:

در سال ١٣٩٦ مجموع اعتبارات در بخش درمان به ارزش ۷.۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و ۳۰۰.۰۰۰ میلیون ریال در بخش بیمه‌ای هزینه شده است.

در سال ١٣٩٧ مجموع اعتبارات در بخش درمان به ارزش ۸۶۰.۰۰۰ میلیون ریال و ۳۰۹.۰۰۰ میلیون ریال در بخش بیمه‌ای هزینه شده است.

در سال ١٣٩٨ مجموع اعتبارات در بخش درمان به ارزش ۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و ۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال در بخش بیمه‌ای هزینه شده است.

در سال ١٣٩٩ مجموع اعتبارات در بخش درمان به ارزش ۱.۴۴۰.۷۸۰ میلیون ریال و ۳۷۹.۶۳۰ میلیون ریال در بخش بیمه‌ای هزینه شده است.

کد خبر: 9344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =