طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی موجب تحول اساسی در خدمت رسانی و رضایتمندی جامعه می‌شود

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی گفت: طرحی که دکتر سالاری برای تحول دیجیتال و انقلاب در خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی آغاز کرده است قطعا موجب تحول اساسی در خدمت رسانی این سازمان و رضایتمندی جامعه می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی اصغر بیات اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ای که در دست اجرا قرار دارد، هر هفته چند خدمت سازمان تأمین اجتماعی غیرحضوری می‌شود و به مرور تا بهمن ماه ۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری و بدون هیچگونه مراجعه‌ای به ادارات تأمین اجتماعی قابل دریافت خواهد بود و این طرح موجب کاهش بیش از ۷۰ میلیون مراجعه سالانه به ادارات تأمین اجتماعی می‌شود.

وی افزود: تعداد مراجعات سالانه مردم به ادارات تأمین اجتماعی حدود ۹۰ میلیون مراجعه در سال است که کاهش ۷۰ میلیونی مراجعات باعث خلوت شدن ادارات تأمین اجتماعی می‌شود و ما امید فراوان داریم که مشکل و مسئله دیرینه و چندین ساله‌مان که شلوغی و ازدحام جمعیت در شعب تأمین اجتماعی است هرچه زودتر برطرف شود.

بیات با بیان اینکه از زحمات و پیگیری‌های فراوان مدیران و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات غیرحضوری آگاه است، گفت: در طول یک سال گذشته نیز دکتر سالاری وقت و انرژی بسیار زیادی برای تحقق اهداف خدمات غیرحضوری صرف کرده است و ما مشتاقانه منتظر به ثمر نشستن زحمات یک سال اخیر هستیم و امیدواریم شاهد ارتقاء چشم‌گیر خدمات غیرحضوری باشیم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اهمیت و ارزش این خدمات را دوچندان می‌کند و بازنشستگان نیز در کنار بیمه‌شدگان و کارفرمایان از اینکه برای استفاده از خدمات تأمین اجتماعی نیازی به مراجعه حضوری به شعب نباشد، بسیار خوشحال هستند.

کد خبر: 1667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =