اجرای طرح ۳۰۷۰ رضایتمندی حداکثر بیمه شدگان را به دنبال دارد

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ رضایتمندی حداکثری بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش آتیه آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسن صادقی، افزایش سرعت و کیفیت، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و سهولت دسترسی را از مهمترین مزایای توسعه سرویس‌های غیرحضوری عنوان کرد و گفت: خدمات غیرحضوری و توسعه این بخش از خدمات سازمان، رضایت خاطر جامعه تحت پوشش را به همراه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، گفت: غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت توسط سازمان تامین اجتماعی، ۷۰ میلیون مراجعه را کاهش می‌دهد که بسیار مثمرثمر است.

وی افزود: بایستی خدمات غیرحضوری با مزایای قابل توجهی همراه باشد تا مخاطبان سازمان بهره‌برداری از خدمات غیرحضوری را به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی ترجیح دهند.

صادقی تصریح کرد: توسعه خدمات غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر بوده است و مدیران و کارکنان این مجموعه، برای تحقق اهداف سازمان در این زمینه، تلاش مضاعفی داشته‌اند و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فضای امروز جامعه جهانی و بیماری منحوس کرونا و زمینه تغییر فرهنگ جامعه در سطوح مختلف، آنچه سازمان تامین اجتماعی انجام داده است، پیشگام در فرهنگ نوین است که نوعی مبارزه با اشاعه ویروس مضر کروناست.

وی ادامه داد: اقدام سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح ۳۰۷۰ در ابعاد مختلف زندگی جامعه هدف به ویژه در سلامتی بیمه‌شدگان و پایداری صندوق تامین اجتماعی، بسیار اثرگذار و مفید خواهد بود.

کد خبر: 1673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =