استقبال موسسات طرف قرارداد تامین اجتماعی خوزستان از طرح نسخه الکترونیک

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از اعزام کارشناسان مدیریت درمان به مراکز طرف قرارداد خبر داد و گفت: کارشناسان مدیریت درمان با حضور میدانی در مراکز طرف قرارداد و تقدیم بروشور ضمن معرفی طرح نسخه الکترونیک پزشکان، داروخانه ها و موسسات درمانی را به این طرح دعوت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی اظهار داشت: نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی و کاهش مراجعات به شعب و کارگزاری ها برای تحویل و یا تمدید دفترچه، گامی مهم و ارزشمند است و ارزش آن در شرایط بحرانی امروز با توجه به همه گیری ویروس کرونا صد چندان است.

وی افزود: طرح نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی، ضمن اینکه باعث سرعت و سهولت و بهبود وگسترش خدمات درمانی می شود، نقطه عطفی در عملکرد سازمان تامین اجتماعی به شمار می آید.

دکترجلیلی خاطرنشان کرد: خدمات الکترونیکی در راستای استقرار دولت الکترونیک و جزو سیاست های سازمان تامین اجتماعی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اعزام کارشناسان مدیریت درمان به مطبها، داروخانه ها و مراکز طرف قرارداد گفت: کارشناسان مدیریت درمان با حضور میدانی در مراکز طرف قرارداد و دعوت از آنها برای پیوستن به طرح نسخه الکترونیک فواید و محاسن آن را تدبین کردند.

وی با بیان نتقاط مثبت این طرح از پزشکان، دندانپزشکی، درمانگاه ها، داروخانه ها، بیمارستانها، فیزیوتراپی ها، مراکز تصویر برداری و آزمایشگاه ها دعوت کرد به این طرح بپیوندند.

دکتر جلیلی بر اهمیت اجرای طرح نسخه الکترونیک تاکید کرد و اظهار داشت: با هم اندیشی و تعامل بیشتر با واحدهای طرف های قرارداد به ویژه داروخانه ها و پزشکان می توان این طرح مهم را در استان اجرایی کرد.

  

کد خبر: 2974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =