جلسه شورای هماهنگی رفاه برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی رفاه به منظور ارزیابی مسائل و مشکلات ستادهای تابعه با حضور کلیه اعضا در سالن کنفرانس اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ جلسه شورای هماهنگی رفاه به منظور ارزیابی مسائل و مشکلات ستادهای تابعه با حضور کلیه اعضا در سالن کنفرانس اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست که در آستانه سفر رئیس جمهور محترم و هیات وزیران به استان بوشهر برگزار شد جهت هماهنگی و جمع بندی مسائل و مشکلات پیش روی ستادهای عضو شورای هماهنگی، مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دکتر کشاورزی مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور و هیات همراه به بوشهر فرصت مناسبی است تا بتوانیم موانع و مشکلات پیش روی حوزه شورای هماهنگی را به اطلاع ایشان و وزرای محترم برسانیم تا تصمیمات بهتر و مثمرثمرتری برای استان گرفته شود.

در این جلسه عباس دیری مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر نیز با اشاره به ظرفیت های موجود در استان گفت: خوشبختانه در استان ظرفیت های خوبی وجود دارد که اگر مشکلات موجود رفع شود می توان خدمات بهتر و با کیفیت تری به مردم عزیز استان ارائه نمود.

دیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وظیفه ماست که با تمام توان از هر فرصتی برای خدمت به مردم استان استفاده کنیم و اکنون که در آستانه سفر رئیس جمهور محترم قرار داریم باید با برنامه و به نحو مطلوب مسائل و مشکلات استان را به سمع و نظر ایشان و وزرای محترم برسانیم.

در این جلسه کلیه اعضا مسائل و موارد حوزه ی خود را بیان نموده و مقرر شد کلیه مسائل جمع بندی و به رئیس جمهور و هیات همراه ارائه شود.

کد خبر: 29964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =