قدردانی عضو هیات‌مدیره سازمان تامین اجتماعی از مدیرکل امور بین‌الملل سازمان

دکتر علی حیدری، عضو و نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از دکتر حسین مشیری تبریزی، مدیر کل امور بین الملل این سازمان به خاطر تهیه گزارشات معرفی تجارب موفق سازمانهای عضو اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی(ایسا) تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن این تقدیرنامه آمده است:

بی شک نقش بی بدیل سازمان تامین اجتماعی در تعالی بخشی جامعه و تاثیر گذاری آن بر کیفیت زندگی بیش از نیمی از آحاد جامعه بعنوان اصلی ترین و محوری ترین بیمه گر اجتماعی کشور، مرهون مجاهدت و ممارست علمی و عملی مدیران و کارشناسان فرهیخته، دغدغه مند و تلاشگری است که درطول عمر بابرکت اداری خویش کمر همت به استواری، بالندگی و پویایی این سازمان بسته اند.
انجام مطالعات مقایسه ای و تطبیقی بین المللی و بهره گیری از تجارب موفق دنیا و ترجمه هدفمند و منطبق با نیازهای روز سازمان، می تواند در ایجاد تحول و تعالی بخشی سازمان تامین اجتماعی تاثیرگذار باشد، مجموعه گزارشاتی که با همت جنابعالی و همکارانتان با دسته بندی موضوعی، تلخیص، طبقه بندی و بیان رهنمود مرتبط و ... تهیه می شود گام مهمی در این زمینه است.
باتوجه به وصول سلسله گزارشات معرفی تجارب موفق سازمانهای عضو "ایسا" (ISSA) تهیه شده توسط اداره کل متبوع، برخود فرض می دانم تا از جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل بخاطر ترجمه و انتشار گزارشات موصوف تقدیر و تـشکر نمایم. امیدوارم متولیان امر در سازمان بتوانند از این گزارشات کارشناسی، بهره وافی و کافی ببرند. موفق، سلامت و شاد باشید.

کد خبر: 4843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =