برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی امیدوارکننده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دکتر سالاری در مقایسه  با مدیریت های دوره های پیشین سازمان بهتر و مثبت‌تر است و برنامه‌های پیش رویی که دارند را در جهت بهبود شرایط کلی سازمان ارزیابی می‌کنیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص نحوه عملکرد سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به تحولاتی که در مدیریت جدید اعمال شده است، چشم‌انداز سازمان تامین اجتماعی با این تحولات قابل قبول و بهتر شده و باید گفت عملکرد سازمان تامین اجتماعی در مقایسه با دوره‌های پیشین در دوره مدیریت فعلی بهتر ارزیابی شده و می‌توان برنامه‌های پیش رویی که در دستور کار تامین اجتماعی قرار گرفته را در جهت بهبود شرایط کلی سازمان باید خوب و مطلوب دانست.

مجید انصاری خاطرنشان کرد: طی جلسات متعددی که با دکتر سالاری و معاونین‌شان داشتیم؛ آن‌گونه که به نظر می‌رسد در برنامه‌های اجرایی شده موفق بوده‌اند و اقداماتی که در آینده قرار بر اجرای آنهاست خوش‌بین و امیدوارکننده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع در نحوه عملکرد سازمان تامین اجتماعی به دولت برمی‌گردد بدین معنا که بیشتر مطالبات سازمان از دولت است. چنانچه دولت بدهی‌های خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند، در این صورت این سازمان نیز می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد؛ با این وجود عملکرد مدیریت سازمان با توجه به شرایطی که در آن هستیم، مثبت ارزیابی می‌شود.

صفورا طالب زاده

کد خبر: 5092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =