صحت سنجی ۸۱.۶۲ درصد از اشتغال ثبت شده استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از مجموع ۲۳ هزار و ۱۴۰ اشتغال ثبت شده بر اساس تعهد١۴٠٢ توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد، میانگین ۸۱.۶۲ درصد صحت سنجی تلفنی، پیامکی و میدانی انجام شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، بهروز رحیم‌زاده در این باره به سیاست‌های دولت و تمرکز آن بر اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و اشتغال مناطق مرزی درسال جدید اشاره و بیان کرد: در سال ١۴٠٣ که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تعهد اشتغال استان اردبیل ۱۴ هزار و ۵۰۹ است که سهم هر دستگاه اجرایی و شهرستان با ظرفیت‌های قانونی مشخص و تعیین شده است.

وی از دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال خواست فرایند ایجاد اشتغال و نیز میزان اشتغال خود را در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند تا نقش همه دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری برای مردم و جامعه بیشتر نمایان شود.

دبیر کارگروه اشتغال استان در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت‌های قانونی برای همه دستگاه‌ها در جهت کمک به بهبود فضای کسب و کار لازم است فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال به اطلاع مردم رسانده شود.

کد خبر: 69856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =