بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان از شرکت نئوپان فومنات

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در راس هیاتی متشکل از معاونان و روسای ادارات این مجموعه به مناسبت هفته کارگر از شرکت نئوپان فومنات بازدید و با اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل و کارگران این شرکت گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، همزمان با ایام هفته کار و کارگر و در آستانه یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر، کیوان مرتضوی، به اتفاق هیاتی متشکل از معاونین و تنی چند از روسای ادارات تخصصی از شرکت نئوپان فومنات، تولیدکننده و صادرکننده محصولات ام دی اف و نئوپان بازدید کرد.

وی ضمن دیدار با کارگران شاغل در خطوط تولید متنوع این واحد صنعتی تولیدی، در نشستی جداگانه با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مسئولین شرکت و نماینده جامعه کارگری به بررسی مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات این گروه از شرکای اجتماعی پرداخت.

موضوع مشاغل سخت و زیان‌آور، اصلاح عناوین شغلی و مشکلات جایگزینی نیروی انسانی ماهر از مهمترین مباحث مطروحه در این نشست بود .

کیوان مرتضوی در بازدید از خطوط مختلف تولید این شرکت، با اشاره به اشتغال حدود ۵۰۰ نفر بیمه شده در این مجموعه، شرکت نئوپان فومنات را به عنوان یکی از واحدهای مطرح و بزرگ منطقه و از افتخارات صنعت استان در عرصه تولیدات ملی برشمرده و با پاسداشت یاد و خاطره زنده یاد مشمولی، بنیانگذار و موسس این شرکت در اواسط دهه ۷۰، از سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و کوشش‌های مبذول شده برای حفظ و تداوم فعالیت‌های متولیان به منظور توسعه مجموعه علیرغم تمامی تنگناهای اقتصادی و شرایط بازار قدردانی کرد.

همچنین در مراسمی جداگانه با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و مدیران و مسئولین شرکت، از سه کارگر نمونه بخشهای مختلف با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

کد خبر: 70288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =