میزبانی بوستان‌های پایتخت از شهروندان در روز طبیعت

سخنگوی شهرداری تهران از آمادگی بوستان‌های پایتخت برای میزبانی از شهروندان در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین،عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به تقارن شب‌های پرفضیلت قدر با روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت،گفت: برنامه‌های متنوعی برای این دو روز با رنگ و بوی ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) طراحی شده که در بوستان‌ها و دیگر مراکز مهم شهر بعد از افطار اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آیین روز ملی پرچم، اضافه کرد: این برنامه امسال هم در منطقه گردشگری عباس‌آباد با حضور نمایندگان کشورهای خارجی و شهردار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

محمدخانی همچنین ویژه‌برنامه‌های ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) را یادآوری کرد و افزود: در این شب در بوستان لاله برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت شب‌های قدر طراحی شده است. همچنین رویداد فاخر فرهنگی «شهر شهدا» نیز در فرهنگسرای خاوران آماده میزبانی از شهروندان است.

سخنگوی شهرداری تهران با اعلام آنکه در روز طبیعت نیز همه بوستان‌های پایتخت آماده پذیرایی از شهروندان هستند،گفت: در بهار امسال سازمان بوستان‌ها و فضای سبز برنامه‌های ویژه‌ای برای زیباسازی شهر و تجهیز و مراقبت از پارک‌ها اجرایی کرده و در همه ایام نوروز و ماه مبارک از جمله روز طبیعت پس از اذان مغرب پذیرای همشهریان عزیز خواهد بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که مجموعه برنامه‌های فرهنگی-مذهبی پیش‌بینی شده بتواند موجبات رضایت شهروندان را در واپسین روزهای تعطیلات نوروزی همزمان با شب‌های پر برکت قدر فراهم کند.

کد خبر: 69323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =